Om oss

Kundemottak

Engasjert sarping

Hvor ofte kjøper du ny bil? Hvor langt kjører du?

Disse spørsmålene vil få mange ulike svar ettersom hvem vi spør. Bilkjøp er en stor begivenhet, for vi kjøper ikke bil hver dag. Ofte er det den største investeringen vi gjør etter boligkjøp. Derfor har vi satt oss om mål at dere kunder skal være våre ambassadører. Det betyr at vi må jobbe hardt for å gi deg den beste kundeservicen. Det gjør vi gjennom våre verdier:

• Profesjonalitet
• Tydelighet
• Pålitelighet
• Trygghet

Vi er 18 ansatte som jobber for at du skal holde deg mobil. Om du trenger ny bil eller service, skal vi gjøre vårt for at du får en flott bilopplevelse. Om du skal ha ny bil, bruktbil eller en service, er vi et kompetansesenter for Opel og Honda i Sarpsborg. Lett tilgjengelig på Tunejordet med gode parkeringsmuligheter.

De gode opplevelsene skal fortsette når du skal ha service eller reparasjoner. Teamet vårt er utdannet via merkenes skoler og kompetansesentre og har siste type av feilsøkningsutstyr for din bilmodell.
- Ingen handler bil hver dag. Kjøp av bil – ny eller brukt – er ikke som å handle melk og brød. For de fleste av oss er det en begivenhet, noe man gleder seg til. Enten man har et entusiastisk eller mer praktisk forhold til bil, er det få som er likegyldige. For nordmenn flest er bilen viktig. Derfor synes vi som jobber hos Østlandsk Auto at vi har "verdens viktigste jobb".

Besøksadresse:
Østlandsk Auto AS
Herbergveien 15    
1710 Sarpsborg

Postadresse:
Østlandsk Auto AS
Postboks 18
1701 Sarpsborg

Tlf.: 69 15 89 89

Verksted: 69 15 89 70
Delelager: 69 15 89 85
Salg: 69 15 89 80
 

*
*
 
Captcha